verdere werkzaamheden in Grace Village - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Jos Averesch - WaarBenJij.nu verdere werkzaamheden in Grace Village - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Jos Averesch - WaarBenJij.nu

verdere werkzaamheden in Grace Village

Door: Jos Averesch

Blijf op de hoogte en volg Jos

10 Oktober 2014 | Ethiopië, Addis Abeba

Vandaag weer verder met het herstellen van de plafonds. Vier huisjes zijn nu klaar en het vijfde wordt door de aannemer gedaan.
Vanmiddag weer hulp gehad van Mokonne en zijn maatje. Hen geleerd hoe ze moeten zagen en schroeven. Dit lukt ze al aardig.
Het gras op het terrein word vandaag gemaaid. Met een man of negen gaan ze gehurkt door het gras en snijden dit met een kleine sikkel af, de hele dag in de brandende zon. Gewoon maaien kan hier niet, want het ligt hier vol met stenen.
Vanavond om zeven uur Bijbelstudie met een aantal jongens van Grace Village.

• 11 Oktober 2014 - 13:22

Irma:

Hoi Jos,

Fijn dat alles goed gaat daar in Afrika. Mooi om je verslagen te lezen.
    Bijzondere ervaring. Veel succes nog.

Groeten, Irma

• 11 Oktober 2014 - 15:36

Wilma Ter Hoek:

Ha Jos.
    Nou ik zal Jan zeggen dat hij maar wat blij moet zijn met zijn benzine grasmaaier, dat maakt jij dus nu anders mee. En dat hij niet maag mopperen over een steen in ons gazon.
    Maar ik merk dat je gelijk een beetje onderwijs geeft over hoe het moet met gereedschap.
    Nou ik kijk al weer uit naar je volgende verslag.
    Wilma.

• 11 Oktober 2014 - 18:15

Marjolein:

Hallo Jos,
    wat mooi om je verslagen te lezen en wat fijn dat het je daar goed gaat! We houden het mooi bij zo!
    Vandaag had onze Matt met Seth een kinderfeestje waarbij jullie Sven ook mee mocht met Joas. Het was een gezellige middag!
    Groeten en veel succes daar nog!

• 11 Oktober 2014 - 21:34

Arie En Esther:

Hoi Jos,

Mooi man, daj oe zo nuttig keunt maak'n.
    Las net dat een andere naam voor de stad/regio Shire een diepe betekenis heeft, Tigrinya "House of the Trinity". Die drie-eenheid is de toch de basis van ons geloof. Ik hoop dat je dat daar mag ervaren en daardoor gezegend zult worden.

De groot'n
    Arie