Laatste dag in Grace Village - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Jos Averesch - WaarBenJij.nu Laatste dag in Grace Village - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Jos Averesch - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Grace Village

Door: Jolanda Averesch-van den Belt

Blijf op de hoogte en volg Jos

23 Oktober 2014 | Ethiopië, Addis Abeba

Vandaag (donderdag) heeft Jos samen met Bas de werkzaamheden afgerond in Grace Village en afscheid genomen van de kinderen.
Inmiddels zijn ze klaar voor vertrek richting Nederland. Het wordt een lange reis (vertrek vrijdagmorgen rond 8.30 uur), maar hij ziet er naar uit om ons te zien om Schiphol a.s. zaterdagmiddag. Helaas was de internetverbinding in Ethiopië vandaag heel slecht, daarom mag ik dit bericht namens Jos plaatsen.

• 23 Oktober 2014 - 22:10

Wilma Ter Hoek:

Jos een hele goede terug reis gewenst en alvast welkom thuis.

Groeten Wilma

• 23 Oktober 2014 - 22:20

Gertjan En Annemiek Boers:

Tsjonge, zit de reis er al weer op. Wat is dat snel gegaan zeg! We hebben altijd met veel plezier je reisverslagen gelezen. Met een dubbel gevoel terug naar thuis zeker. Fijn om zoveel goed werk te mogen doen, maar zeker ook fijn om weer thuis te mogen zijn. Wij wensen je een hele goede reis.

• 23 Oktober 2014 - 22:22

Miranda En Michiel:

Bedankt voor alle verhalen! Fijn om zo op de hoogte te blijven. Goede reis terug naar Nederland.

• 23 Oktober 2014 - 22:32

Dianne:

ha Jos!

Goede reis terug en we hopen je snel weer te zien en de foto's te bekijken!

groetjes Sigurd en Dianne

• 23 Oktober 2014 - 23:17

J. Van Het Goor:

Jos, we hebben genoten van je verslagen en hebben gezien dat je in naam van je Koning mooi werk hebt mogen doen.
    We wensen je een goede terugreis en hopen je zondag weer te ontmoeten.

Hartelijke groet,!